luni, 25 august 2008

Noi va multumim oricum...



Va multumim pentru ca ne-ati facut sa plangem.9 august-24 august.Prima zi, Doamne ce topaia Alina Dumitru. Dar cine era aceasta fata care o batuse pe Cea-Care-Nu-A-Fost-Batuta-Niciodata.Nu mai conta decat ca era prima.

A treia zi, multumim Camelia Potec. Multumim din suflet pentru locul 6. Ziua a patra bronz Mihai Covaliu. De ce mai ingenuchiezi Mihai? Vine Londra!

Ziua a cincea. Multumim pentru bronzul de la gimnastica pe echipe. Nu, nu vrem 3 steaguri ca la Sidney, trebuie doar sa ne stim pe podium.
Apoi Ana Maria Branza ajunge in semifinale.“Ce mare Brînză s-o bat şi pe unguroaică? Executat. Pierde finala, dar o promisiune pentru aur la Londra.Ziua se incheie trist cu Camelia pe 6 la 200 de metri. Oricum e super buna tipa zic vocile masculine. Normal ca ROmania spulbera Franta la Hanbal, doar nu m-am trezit degeaba de la 9 sa ma uit la fete.

De abia pe 16 august se mai arata medalie. Dar e aur, la canoe, 2 rame si sperante pentru 8+1.

Ziua a 9-a. 17 august Doamne, ziua noastra! Constantina Diţă castiga prima medalie la maraton pentru romani. Doar nu a alergat cat un Bucuresti degeaba.
Am plecat tare de la kilometrul 20 şi mi-am dat seama că nu mai vine nimeni după mine"
Constantina Diţă
Sandra.Stiti voi.Sarumana!"Pe podium, m-am gîndit la munca mea şi la faptul că am adus o medalie pentru România"
Sandra Izbaşa

Cele 9 canotoare au luat bronz.Ne cerem scuze că v-am dezamăgit!"
Echipajul de 8 plus 1

Dragulescu rateaza. La fel si hanbalistele care totusi merg in sferturi. Neagu te iubesc.

Ziua a 10-a. 18 august.
Ziua marilor dezamăgiri.Dragulescu nu executa bine inca un Dragulescu.4.
Nicoleta Grasu si o catastrofa.Nu prinde finala.


Ziua a 11-a. 19 august.
Ziua neagră a handbalului. Si moare o nationala.

Romania pierde si cu Franta la hanbal."Nu-mi vine să cred că vom juca pentru locurile 7-8. Visul meu de medalie s-a spulberat"
Luminiţa Dinu

Doar festivitatea de inchidere.Superba e drept.

Nu va descurajati, nu va retrageti! Noi ne-am sculat cu noaptea in cap pentru voi si o vom face de fiecare data. O vom face pentru ca va iubim, pentru ca ne este sufiecient sa va vedem acolo. Ce daca ati si pierdut? Infrangerea tine un minut. Dar acele sperante de un an, acele emotii, siguranta unei medalii.Iata pentru asta va rugam sa continuati. E vara si nu v-am avut decat pe voi. Va iubim si chiar daca v-am vazut plangand, va iubim pentru ca aveti culorile noastre pe corpul vostru. Va iubim pentru ca pentru voi imposibilul este nimic.Ce daca voi nu aveti acid lactic suficient sa va refaceti repede dupa efort ca Phelps si chinezii, voi injurati in romana cand ratati. Si voi nu va drogati. Si voi stiti sa va bucurati cu adevarat pentru ca scoateti metalul din nimic. Pura alchimie. Va multumim pe cuvant pentru ca sunteti oameni si nici o problema...la Londra vom plange din nou.Cat vreti voi!

Niciun comentariu: