vineri, 25 iulie 2008

Damn!...acele zile de dupa.

Liberty: unde mi-am lasat muzica, portofelul si jumatate din creier. Dar am mixat, ne-am facut caravana in tren si am vazut hat-urile. Saturn si prima invazie inainte de Creamfields.

Admiterea: astept rezultatele cu emotii de gimnaziu.Liste, medii,aritmetici, tabele,Bucurestiu' insectar de ,,catindati provintiali,,

Steaua: cine imi ia bilet si mie bilet pentru As Roma ca sunt din provincie? Vreau sa vad tricourile, pe Tajo in tribune :D si noii veniti.

Vacanta: plaja, recuperat de citit, blogging si mult somn.Casti si placa de sunet pentru remixat.

Obligatoriu: multa poezie instant si cantonament pentru Jurnalism.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Daca dai in Bucuresti la FJSC din toamna, iti urez multa bafta si spor la munca/pregatiri. numa'bine.